Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Sharon Maas - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Sharon Maas - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: Sharon Maas

Blijf op de hoogte en volg Sharon

26 November 2014 | Nederland, Enkhuizen

Hee allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover. Ik ga samen met Inge 3 maanden backpacken langs de oostkust van Australië. Een reis waar we lang naar uitgekeken hebben. Morgen om 12.30uur vliegen we vanaf schiphol naar China, om daar een overstap te maken en om vervolgens verder te vliegen naar Sydney. De totale vlucht zal ongeveer 22 uur duren. Pff vraag mij niet hoe ik dat ga overleven. Ik kom vrijdag avond rond 21.00uur in Sydney aan het is hier dan 11.00uur in de ochtend. Australië loopt 10 uur voor op Nederland.

De zenuwen beginnen langzaam aan erger te woorden, maar alles is geregeld dus het gaat helemaal goed komen en we zijn klaar om te vertrekken.

Via deze weg kunnen jullie mij 3 maanden volgen, ik hoop mooie dingen te gaan zien en te beleven.

Op naar het verslag in Australië!

Liefs Sharon

  • 26 November 2014 - 11:36

    Sieta:

    Nou meiden, nogmaals: maak er een onvergetelijke reis van en hou je aan de regels van je Stief.........dan moet het allemaal goed komen! X

  • 26 November 2014 - 12:11

    Lies Maas:

    lieve Sharon en Inge.
    Een hele goede vlucht, de jetlag overleeft je wel.
    De winterjas kun je lekker thuislaten en in Australie verwisselen voor slippers, korte broek en T shirt.
    Neem een fleece of vest mee voor in het vliegtuig want het kan best fris zijn op zo,n lange vlucht.
    Nou meiden, ga er voor, geniet van alles.
    Heel veel plezier!!
    Lies

  • 26 November 2014 - 16:22

    Herma:

    Meiden, super dat jullie dit gaan doen!! Heel, heel heel veel plezier en genieten!,! Goeie reis, voorzichtig, en ik lees je berichtjes, groetjes Herma

  • 26 November 2014 - 17:24

    Pall Wierenga:

    Lieve Sharon,
    Super spannend allemaal. Aart en ik wensen jou en je vriendin een geweldige reis toe in een heerlijk warm werelddeel. Geniet van alles en als jullie weer thuis komen zitten hier de blaadjes al weer bijna aan de bomen.
    Veel liefs van Pall

  • 26 November 2014 - 23:02

    Oma 3:

    voor de liefste kleindochter en haar BF,

    Vooral lachen tot je erbij neervalt, alles in je opnemen en genieten, genieten, genieten van die drie maanden!! Oh ja en vooral genieten dus lol
    Ik kijk uit naar je reisverslag en stuur jou en Inge heel veel superpositieve energie, luv joe!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enkhuizen

Sharon

Actief sinds 24 Nov. 2014
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 7712

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 23 Februari 2015

Backpacken in Australië

Landen bezocht: